@JayGo & @Theycallmemrr, Eindelijk!
Verwijzend naar mijn vraag hieronder...
https://thelawnforum.com/viewtopic.php?f=2&t=25344
Ik draag graag bij aan de Google Sheet! Hier zijn een paar gedachten...
- Waar mogelijk moet het gemakkelijk zijn om te zien wie op The Lawn Forum de invoer heeft gemaakt in plaats van te springen tussen het document en thelawnforum.com .
- Een compatibele mix moet fysiek en chemisch zijn. Met andere woorden, fysieke compatibiliteit moet een legitieme jartest zijn en chemische compatibiliteit moet rekening houden met eventuele labelnotaties die deze compatibiliteit (of niet) aangeven.
Vaak heb ik gemerkt dat er 'tankpartner'-compatibiliteiten zijn van de fabrikantlabels zelf, die zowel een voorgeschreven fysieke als chemische compatibiliteit moeten aangeven. Soms worden chemische merk-/actieve ingrediëntcompatibiliteiten niet vermeld als specifieke producten, maar puur als een chemische relatie, zoals 'niet compatibel met kopermeststoffen'.
Gezien dit alles en fysieke jartest-compatibiliteiten die we redelijk nauwkeurig zelf kunnen uitvoeren, kunnen we die compatibiliteit eerst noteren - zelfs als we geen bevestigde chemische compatibiliteit hebben.
Gedachten?
Ik heb een test gedaan op mijn vroege voorjaars-pre-emergents van Specticle Flo & Prodiamine. De fysieke mix slaagde goed en ik kon geen chemische incompatibiliteiten vinden. Ik zal deze op de Google spreadsheet gooien.
Het zou zeker fijn zijn als thelawnforum.com een soort collaboratief document of Wiki-functionaliteit had, zodat we niet van deze gebruikersgroepsite hoeven te springen.