Ongeveer anderhalve week geleden heb ik iets minder dan 1000 sqft tahoma 31 in mijn achtertuin gelegd. Dit was het hoogtepunt van een hoop onderzoek, lezen/posten hier, en VEEL handarbeid. Ik kan geen apparatuur door mijn zijtuin passen die groter is dan ongeveer 30", dus er is veel aarde handmatig of met te kleine apparatuur verplaatst. Godzijdank is het maar 950 sqft want onze grond was zwaar verdicht en rotsachtig. Hoe dan ook, na weken en weken van het opruimen en verplaatsen van aarde, hier wordt het gelegd!
We hadden aannemers die aan wat DG in de zijtuin werkten, dus ik liet een looppad over (dit bleek later leuk te zijn)
Waarom doe ik de dingen altijd op de moeilijke manier? VEEL snijden om deze zigzag op te vullen
Zode allemaal gelegd! Duurde ongeveer 6 uur met wat pauzes en praatjes met familie toen ze kwamen kijken naar het proces.
Bid alsjeblieft met me mee dat we genoeg zon krijgen 😆
We hadden aannemers die aan wat DG in de zijtuin werkten, dus ik liet een looppad over (dit bleek later leuk te zijn)
Waarom doe ik de dingen altijd op de moeilijke manier? VEEL snijden om deze zigzag op te vullen
Zode allemaal gelegd! Duurde ongeveer 6 uur met wat pauzes en praatjes met familie toen ze kwamen kijken naar het proces.
Bid alsjeblieft met me mee dat we genoeg zon krijgen 😆