Lawn Care Forum banner
81 - 100 of 147 Posts
Dank u. Het is interessant dat ze een minimum HOC van 1/8" hebben verduidelijkt, aangezien de marketingmaterialen slechts 1/4" hadden vermeld. Meestal vermarkten bedrijven hun producten met theoretische, ideale getallen in plaats van wat consumenten daadwerkelijk zullen krijgen. Dat is een goed teken dat RR niet probeert klanten te misleiden.
Uiteindelijk is dat een deel van de reden waarom ik voor de RR vs. de Rolux maaier ben gegaan - voor mij is het verschil een beproefd en getest, relatief eenvoudig ontwerp (Rolux) versus een maaier op maat gemaakt door een groep enthousiastelingen die proberen de pijnpunten op te lossen waarmee huiseigenaren te maken kunnen krijgen bij het gebruik van een grasmaaier, de uitdaging aangaan vanuit een praktisch perspectief, met uitstekende communicatie terwijl ze bezig zijn.

Niets daarvan om af te doen aan wat de Rolux-mensen doen - de tijd heeft bewezen dat ze een uitstekend product hebben, en ze zijn vrijwel on point geweest met hun communicatie via hun support en de forums hier.

Benieuwd of iemand al een leveringsvenster voor januari heeft gekregen? Ik heb nog geen bestelling geplaatst. Ik twijfel tussen nu bestellen of wachten om meer details over de nieuwe CT Catalyst te zien. Ik moet de komende maanden een beslissing nemen.

Curious if anyone has been given a delivery window for January yet? I haven't placed an order. Torn between ordering now vs waiting to see more details about the new CT Catalyst. Need to make a decision in the next few months.
No delivery window yet but they say they're still on track for Jan deliveries.

Ja, ik heb de e-mail ontvangen. Ik ben er oké mee. Ik vind een aantal van de verbeteringen die ze doorvoeren goed en voor mij is dat het extra wachten waard. Ik ben toch al niet zo enthousiast over het maaien van het gras.

Heb ook een e-mail ontvangen. Ik wou dat ze zouden overwegen om grasmaaiers voor klanten in het zuiden te prioriteren. Ze benadrukken dat het nog op tijd is voor het groeiseizoen, maar in mijn e-mail stond dat de maaier pas op 29 maart bij hen aankomt (anderen hebben 8 maart genoemd), wat betekent dat ik hem pas in april ontvang, en ervan uitgaande dat dit groeiseizoen op iets lijkt van het vorige (en deze winter lijkt milder dan vorig jaar), ben ik hier in Texas al een maand of zo in het seizoen. Ondertussen hebben onze vrienden in het noorden er misschien een in hun garage staan met nog sneeuw op de grond.

Dat gezegd hebbende, ik waardeer hun transparantie enorm en de vertragingen zijn volkomen begrijpelijk gezien het aantal verbeteringen na de onthulling dat ze op de markt brengen. Een extra maand met mijn handmatige kooimaaier rondlopen, zal me niet doden (hoewel de voorjaarsscalp misschien wel).

Ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje. Het is teleurstellend nieuws, maar het is niet zo'n groot probleem, en het is niet zo verrassend gezien het feit dat RR een klein bedrijf lijkt te zijn met een grote nieuwe productlancering. De datum eind maart/begin april betekent dat ik weer met mijn roterende maaier moet scalperen, maar het is wat het is.

Eén ding waar ik niet zeker van was, waren de "8 extra functies" die zijn toegevoegd sinds de maaier in de verkoop ging. Weet iemand wat dat zijn?

Eén ding waar ik niet zeker van was, waren de "8 extra functies" die zijn toegevoegd sinds de maaier in de verkoop ging. Weet iemand wat dat zijn?
Ja, ik weet niet zeker of dat de paar omvat die ik een paar berichten geleden noemde, of dat er 8 extra functies zijn die nog onthuld moeten worden. Isaac vertelde me dat ze deze maand een paar definitieve versies binnenkrijgen die ze gaan testen en waarvan ze foto's/video's zullen plaatsen zodra ze de kwaliteit hebben gevalideerd. Ik neem aan dat we dan een beeld zullen hebben van het totale pakket aan verbeteringen.

Kreeg ook een e-mail. Ik wou dat ze zouden overwegen om grasmaaiers voor klanten in het zuiden te prioriteren.
En als ze dat zouden doen, hoe onschuldig het ook mag zijn, zouden mensen in opstand komen omdat ze zich niet aan een FIFO-systeem hielden. Welnu, als het vrijwillig was (dwz: een noordelijke klant verklaart dat hij akkoord gaat met het opschuiven van zijn toewijzing...) zou dat een heel andere zaak zijn.

Reel rollers hebben de leverdatum nu naar april verplaatst. Mijn leverdatum verschoof van januari > februari > maart, april was mijn laatste strohalm. Er klopte iets niet. Hoe kunnen ze verbeteringen aanbrengen als ze zeiden dat ze in een container zitten? Ik heb een terugbetaling aangevraagd, ze stuurden me een e-mail waarin stond dat ze hadden terugbetaald, maar 7 dagen later GEEN TERUGBETALING!!! Pas op voor dit bedrijf.

Reel rollers hebben de leverdatum nu naar april verplaatst. Mijn leverdatum verschoof van januari > februari > maart, april was mijn laatste strohalm. Er klopte iets niet. Hoe kunnen ze verbeteringen aanbrengen als ze zeiden dat ze in een container zitten? Ik heb een terugbetaling aangevraagd, ze stuurden me een e-mail met de mededeling dat ze hadden terugbetaald, maar 7 dagen later GEEN TERUGBETALING!!! Pas op voor dit bedrijf.
Wanneer heeft u uw oorspronkelijke bestelling geplaatst? Ik heb besteld tijdens de early-bird sale en kreeg een leverdatum in januari, die later werd verplaatst naar 29 maart, wat effectief april is. Ik heb sindsdien geen e-mails meer gezien die het verder hebben verschoven.

Reel rollers hebben de leverdatum nu naar april verplaatst. Mijn leverdatum verschoof van januari > februari > maart, april was mijn laatste strohalm. Er klopte iets niet. Hoe kunnen ze verbeteringen aanbrengen als ze zeiden dat ze in een container zitten? Ik heb een terugbetaling aangevraagd, ze stuurden me een e-mail waarin stond dat ze hadden terugbetaald, maar 7 dagen later GEEN TERUGBETALING!!! Pas op voor dit bedrijf.
Veel van de kleine verbeteringen kunnen tijdens de eindmontage worden aangebracht. Januari was uiteindelijk wishful thinking, maar ik waardeer hun transparantie, communicatie en streven naar perfectie voor een 1e generatie product. Ik ben vrij vaak een "early adopter" en de Rev26 is geen uitzondering - Zelden of nooit heb ik 1e generatie producten die ik pre-productie bestel, daadwerkelijk op de eerste datum geleverd. Ik vind het het beste om het gewoon te vergeten totdat er een cadeau op mijn stoep verschijnt.

Wanneer heeft u uw oorspronkelijke bestelling geplaatst? Ik heb besteld tijdens de early-bird sale en kreeg een leverdatum in januari, die later werd verplaatst naar 29 maart, wat effectief april is. Ik heb sindsdien geen e-mails meer gezien die dat hebben overschreden.
Ook geen e-mail ontvangen. In de FB-groep vermeldden ze dat ze momenteel 2 containers inkomend hebben (oorspronkelijk 1 gepland), met nog 2 die eind februari worden verzonden, waardoor ze ALLE Rev26's begin tot medio april zouden moeten kunnen leveren. Ik beschouw dat meer als een garantie dat we ze allemaal uiterlijk medio april zullen hebben, in plaats van een aankondiging dat niemand ze voor april zal krijgen.

Reel rollers heeft de leverdatum nu naar april verplaatst. Mijn leverdatum verschoof van januari > februari > maart, april was mijn laatste strohalm. Er klopte iets niet. Hoe kunnen ze verbeteringen aanbrengen als ze zeiden dat ze in een container zitten? Ik heb een terugbetaling aangevraagd, ze stuurden me een e-mail waarin stond dat ze hadden terugbetaald, maar 7 dagen later GEEN TERUGBETALING!!! Pas op voor dit bedrijf.
Ja, deze 1e keer post is een beetje onoprecht. De leverdatum is één keer verplaatst, niet vier keer zoals deze poster probeert te insinueren. RR is volledig transparant geweest over de reden waarom de leverdatum is uitgesteld en de overgrote meerderheid van de FB-groep is het er allemaal over eens dat het de extra tijd voor een bijgewerkte maaier meer dan waard zal zijn. Als deze poster zo'n haast heeft om slapend gras te maaien en niet het geduld heeft om te wachten op een mooie lijst met upgrades van het oorspronkelijke ontwerp, dan is dat zijn probleem.

Reel rollers moved the delivery date to April now. My delivery date moved from January > February > March, April was my last straw. Something was not adding up. How can they be making improvements when they said they are on a container? I requested a refund, they sent me an email saying they refunded, but 7 days later NO REFUND!!! Beware of this business.
Sorry for the delay, but we only moved the date back once and we believe it’s well worth it. Your refund was submitted to our merchant provider immediately, but depending on the card it can take 3-5 business days. I’m confident the full amount is back on your card by now. Thank you again for giving us a shot to earn your business. The Rev is unlike any other mower - we couldn’t be more proud to put our name on it.

Image
Als je in de omgeving van Atlanta bent, kom dan langs in onze winkel en probeer The Revolution zelf uit. 2 containers steken de Stille Oceaan over en nog eens 2 containers komen over twee weken in het water. De vraag is groter dan we ooit durfden dromen, maar we hebben ook een maaier gemaakt die een nieuwe maatstaf heeft gezet voor kooimaaiers.
Image
Image

81 - 100 of 147 Posts