Lawn Care Forum banner

Paddenstoelen stoppen niet

2.1K views 8 replies 5 participants last post by  M32075  
#1 ·
Ik ben gewend aan af en toe een paddenstoel die opduikt, maar om de een of andere reden is het de laatste 3 weken verschrikkelijk geweest. Ik heb ze 3 keer per week gesneden om ervan af te komen, maar ik word moe van het lelijke gezicht. Iets wat ik kan doen? Deze foto's zijn met een dag verschil gemaakt.

#4 ·
cleohioturf said:
Het is geen slechte zaak en alles heeft met het klimaat te maken. Omdat je het uiterlijk gewoon niet mooi vindt, kun je een blazer gebruiken, dicht bij het grasveld zal het ze meestal gewoon afblazen, als je niet wilt knippen.
Bedankt, ik weet niet waarom ik daar niet aan heb gedacht. Meestal stoort het me niet, maar het is al ongeveer 3 weken constant en gewoon een beetje irritant.

#5 ·
spaceman_spiff said:
Geef je te veel water of heb je de laatste tijd veel regen gehad?
We hebben een week geleden wel wat hevige regen gehad, maar voor het grootste deel is het droog geweest. Ik ben pas gisteren echt begonnen met water geven, omdat de temperaturen deze week boven de 80 graden stijgen. Ik heb dit gebied in de herfst gerenoveerd en 10 jaar aan toplaag toegevoegd, dus ik weet zeker dat dat er iets mee te maken heeft.