De knaagdieren in mijn tuinen worden belachelijk. Vorig jaar kreeg ik gras in de achtertuin en het ging bijna allemaal dood door wat er in de tuin aan het tunnelen is. Dacht dat het mollen waren en probeerde ze te vangen. Het werkte niet. Toen zaad gezaaid, het gras groeide geweldig in de lente en nu is het bijna allemaal dood. Voorkant geëgaliseerd en zaad/tarwestro neergelegd. Veel nieuwe tunnels en gaten. Nu denk ik dat het geen mollen zijn vanwege het type gaten (niet vulkaanvormig). Weet iemand het? Mijn onderzoek zegt dat het grondeekhoorns of chipmunks kunnen zijn (misschien woelmuizen). Er zijn bovengrondse zichtbare looppaden die vrij breed zijn (woelmuizen zouden kleinere tunnels hebben, denk ik), veel gaten in de tuin, denk ik voor voedselopslag die niet zo ver onder de grond lijken te gaan en enkele ingangen/uitgangen zonder aarde. Nu zitten ze in de voortuin en zijkant. Iemand een mening over de schuldige zodat ik dit kan proberen te beheersen?? Misschien heb ik woelmuizen en chipmunks die tunnels graven en gaten maken? Grond eekhoorns? iets anders? Ik ben in de omgeving van Atlanta. Tunnels, tunnelgaten en ondiepe gaten in foto's.