Hallo,
Wat zijn deze zaadhoofden? Is het poa?
Wat zijn deze zaadhoofden? Is het poa?
Mijn gazon heeft veel kbg. Als het kbg-koppen waren, zou ik er veel meer hebben. Trouwens, dit is een 1/2" snede. De zaadkoppen zijn lager dan 1/2"! Moet ik ze met meso bespuiten?MarshalOfFire said:Ziet eruit als een mix van Kentucky bluegrass en poa annua. KBG heeft strakkere, geclusterde zaadkoppen en poa annua heeft verspreide zaadkoppen.
Hoe spuiten jullie meso? Als ik zelfs maar 1 ml van dat spul gebruik, houd ik over. Doe je het gewoon in een flesje voor de volgende keer of voor vervolgsprays?MarshalOfFire said:
Je kunt meso spuiten of ze er gewoon uittrekken. De beste manier om van poa af te komen is preM in juli, maar het is niet 100% effectief.
Ik heb een 1 gallon spuittoestel dat speciaal voor tenacity is. Het was vrij goedkoop, maar het doet zijn werk.Mok said:Hoe spuiten jullie meso? Als ik zelfs maar 1 ml van dat spul gebruik, houd ik over. Doe je het gewoon in een flesje voor de volgende keer of voor vervolgspuiten?MarshalOfFire said:
Je kunt meso spuiten of ze gewoon uittrekken. De beste manier om van poa af te komen is preM in juli, maar het is niet 100% effectief.
Eigenlijk ben ik oké met tenacity, het is gly waar ik me zorgen over maak! Ik vraag me gewoon af of jullie het überhaupt bewarendavegravy said:Ik heb een 1 gallon spuittoestel dat speciaal voor tenacity is. Het was vrij goedkoop, maar het doet zijn werk.Mok said:Hoe spot-spuiten jullie met meso? Als ik zelfs maar 1 ml van dat spul gebruik, houd ik over. Doe je het gewoon in een fles voor de volgende keer of voor vervolgsprays?MarshalOfFire said:
Je kunt meso spot-spuiten of ze gewoon uittrekken. De beste manier om van poa af te komen is preM in juli, maar het is niet 100% effectief.
Voor zover ik weet, als het poa is, zal het wel groeien en als het KBG is, maai je niet genoeg 😂dubzino said:perfecte thread want ik heb hier zoveel verschillende meningen over gehoord. Als je gras die zaadkoppen krijgt. Zijn dat eigenlijk zaden die zullen groeien? Ik heb gehoord dat ze dat wel doen en ik heb gehoord dat ze dat niet doen.
Ik heb een paar kbg en poa zaadkoppen geplukt. Nadat ik de poa kop had geplukt, had ik (wat ik aanneem) veel kleine witte zaden overal op mijn handen. Niet het geval met KBG.Mok said:Voor zover ik weet, als het poa is, zal het wel groeien en als het KBG is, maai je niet genoeg 😂dubzino said:perfecte thread want ik heb hier zoveel verschillende meningen over gehoord. Als je gras groeit, die zaadkoppen. Zijn dat eigenlijk zaden die zullen groeien? Ik heb gehoord dat ze het wel doen en ik heb gehoord dat ze het niet doen.
Jk over de kbg, maar kbg zaadkoppen maken niet echt meer planten![]()
Bahdavegravy said:Ik heb een paar kbg en poa zaadkoppen geplukt. Nadat ik de poa kop had geplukt, had ik (wat ik aanneem) veel kleine witte zaden overal op mijn handen. Niet het geval met KBG.Mok said:Van wat ik begrijp, als het poa is, zal het wel groeien en als het KBG is, maai je niet genoeg 😂dubzino said:perfecte thread want ik heb hier zoveel verschillende meningen over gehoord. Als je gras groeit, die zaadkoppen. Zijn dat eigenlijk zaden die zullen groeien? Ik heb gehoord dat ze dat wel doen en ik heb gehoord dat ze dat niet doen.
Jk over de kbg maar kbg zaadkoppen maken niet echt meer planten![]()