Ik dacht dat ik een thread zou starten, aangezien er nu items worden toegevoegd.
https://bid.uselevel.com/ui/auctions/164
https://bid.uselevel.com/ui/auctions/164
Met een beetje geduld kun je bergingseenheden een stuk goedkoper krijgen dan $400 als je een volledige revisie gaat bekijken. Ook kan $1000 behoorlijk snel gaan bij de onderdelenbalie of zelfs bij gebruikte onderdelen, afhankelijk van wat er nodig is.gooodawgs said:Als je een van die Toro 1000s koopt voor $300 (dichter bij $400 met kosten), zou je er 1K in kunnen stoppen en vrijwel een gloednieuwe maaier hebben, toch? Zou dat geen betere deal zijn dan de GM1000s uit 2016 die voor 2K gaan?
Ik heb dat gezien, maar het was in slechte staat. Er zijn VEEL zitmaaier opties hierin.jspearm1983 said:De John Deere zitmaaier met haspel was goedkoper dan sommige van die loopmaaiers. Ik zou graag een zitmaaier met haspel willen voor mijn 3 hectare, maar je moet al het werk dat je doet op een loopmaaier in overweging nemen, dat 3x of 5x zo groot wordt als je een zitmaaier krijgt.
Ik heb je een PB gestuurdsmusgrav said:Welnu, ik heb me niet uitgesproken over die eerste paar duizend. Ze zagen er niet zo goed uit. Gewoon moeilijk te zeggen als je er niet bij bent. Ze gingen voor meer dan $500 weg toen de verkoop was voltooid en dat was vóór de premies. Dus uiteindelijk dichter bij $600.
Ik heb ook op een van de 180b's geboden, maar mijn maximum was ongeveer 400,00 dollar, je hebt niet van mij verloren. Ik heb geboden op een bergings-180b voor ongeveer 75,00 dollar, we zullen zien of ik win. Ik heb de neiging om de opknappers te kopen, ik hou van de uitdaging om bergingsapparatuur weer tot leven te wekken.woodlands_dad said:Grrrr... plaatste wat ik dacht dat het winnende bod was op een 180b voor $425, alleen om te horen dat ik mijn bod gelijktijdig met een andere bieder moet hebben geplaatst. Het gaf me nooit meer de kans om te bieden zodra mijn bod was vastgelegd. Met andere woorden, ik was super enthousiast om erachter te komen dat ik niets kreeg((
Er staat een hele mooie JD 220 op EBay in Springfield Missouri voor $625, het is een ouder exemplaar maar ziet er echt schoon uit. Ik weet niet hoe ver dat voor je is, maar de maaier ziet er goed onderhouden uit en komt van een baan.Omalawn said:Die loopmaaiers zonder haspel zijn aantrekkelijk, weet iemand waar je de haspel kunt kopen of zou dat prijzig worden? Vergeef mijn onwetendheid, want in het koele seizoen is dit allemaal nieuw voor mij! Ik zou een gokje kunnen wagen op een redding, maar dat klinkt als een gok...
Ik heb een bod uitgebracht op een sloop-JD 180b, misschien weer een Jimbeckel John Deere restauratiedraad in mijn toekomst?TulsaFan said:$2.100 - $1.400 voor de 2016 Toro GM1000's. Er was geen bieding ter plaatse voor de eerste maaier die vooraf was geboden voor $2.100, wat betekent dat ze te duur waren voor de groothandel/wederverkoopkopers. Ik zou echter veel liever de 2016 Toro GM1000 hebben dan een nieuwe Swardman.
Een nieuwere maaier betekent minder onderhoud en meer maaiplezier!
Gefeliciteerd aan iedereen die er een heeft gekocht! :thumbup:
Ik ben er vrij zeker van dat ik de enige andere persoon was die op die ene een bod uitbracht, maar ik was in de sportschool en mijn internet viel uit en tegen de tijd dat ik weer verbinding had, was het voorbij. Hopelijk pakt het goed voor je uit.chadh said:Ik heb een Jacobsen Eclipse voor $130 gekocht. Hopelijk krijg ik er geen spijt van
Het wordt mijn back-up voor mijn GM1000. Misschien houd ik het niet. Waar ben je gevestigd?cro716 said:Ik ben er vrij zeker van dat ik de enige andere persoon was die een bod uitbracht, maar ik zat in de sportschool en mijn internet viel uit en tegen de tijd dat ik weer verbinding had, was het voorbij. Hopelijk pakt het goed voor je uit.chadh said:Ik heb een Jacobsen Eclipse opgehaald voor $130. Hopelijk krijg ik er geen spijt van