Lawn Care Forum banner

Suggesties voor een powerhead voor roterende scharen?

6.7K views 13 replies 13 participants last post by  BigRedGun  
#1 ·
Ik wil graag de roterende schaar kopen waar iedereen over opschept. Ik kijk naar het merk Idech, maar weet niet zeker met welke aandrijfkop ik moet gaan. Ik weet dat sommigen de Ego leuk vinden, maar ik ben een persoon die op benzine werkt, dus ik wil de Echo Pro-aanbouwserie kopen, omdat ik de heggenschaaraanhangsel en de kantenmaaieraanhangsel zou kunnen gebruiken. Mijn vraag aan jullie allemaal... als ik het combipakket koop inclusief de PAS225vp, die de kantenmaaier en de draadtrimmer bevat, kan ik dan de draadtrimmer van de schacht verwijderen en de Idech roterende schaar installeren?

#3 ·
gooodawgs said:
Ik was een gasman, maar heb een week geleden de ego multi-head gekregen en heb het licht gezien :) Ook gekocht omdat ik ook een roterende schaar wilde.

Aanzienlijk stiller, niet aan het startkoord trekken, gas mengen, enz. Bekijk het nog eens!
Ik heb Toro-borsteltrimmers, een blazer, Ego Carbon Shaft-grastrimmer gekocht en ben tot dezelfde conclusie gekomen. Ik ben er dol op om dezelfde redenen en ik heb het gevoel dat het meer dan genoeg kracht heeft om de klus te klaren.

#8 ·
Bermuda424 said:
Ik wil de roterende schaar kopen waar iedereen over opschept. Ik kijk naar het merk Idech, maar weet niet zeker met welke aandrijving ik moet gaan. Ik weet dat sommigen de Ego leuk vinden, maar ik ben een persoon die op benzine werkt, dus ik wil de Echo pro-aanbouwserie kopen, omdat ik de heggenschaaraanhangwagen en de kantenaanhangwagen zou kunnen gebruiken. Mijn vraag aan jullie allemaal... als ik het combipakket koop inclusief de PAS225vp, die de kantensnijder en de draadtrimmer bevat, kan ik dan de draadtrimmer van de as verwijderen en de Idech roterende schaar installeren?
Als je de Ego al hebt gekocht, gefeliciteerd met de aankoop.

De PAS-225 zou echter prima gewerkt hebben. Persoonlijk ben ik dol op benzine en Echo-producten! Ik heb accu-eenheden gehad en ze vrij snel verkocht. Ik moet lachen als mensen bespreken hoeveel moeite het kost om benzine te mengen of ethanolvrije benzine te vinden. :roll:

Ego wordt gemaakt door Chervon, dat Kobalts 24v-lijn gereedschap maakt. Het is grappig hoe mensen neerbuigend doen over die 24v-gereedschappen, maar verdomme, ze houden van hun Ego! :lol: Voor de goede orde, ik heb de 24v-bladblazer voor mijn vrouw en hij werkt echt goed.

#9 ·
gooodawgs said:
Ik was een gasman, maar heb een week geleden de ego multi-head gekregen en heb het licht gezien :) Ik heb het ook gekocht omdat ik ook een roterende schaar wilde.

Aanzienlijk stiller, niet aan het startkoord trekken, gas mengen, etc. Bekijk het nog eens!
Eens, al een paar jaar, 2 batterijen en een paar gereedschappen (niet de maaier). Ik denk niet dat ik ooit nog terug ga naar gas. MAAR ik ben het er niet mee eens dat het stil is. Dat ding is nog steeds super luid in mijn oor, vooral tijdens het gebruik van de schaar.

#14 ·
Ik vond een 80v Greenworks Pro op Facebook marketplace voor $100. Het werkte perfect met de schaar. Gemakkelijke verwisseling van de koppen. Ik kocht de 80v-blazer vorig jaar aan het einde van het seizoen bij Costco en ben er dol op. Beide werken geweldig. Ik heb nog steeds mijn Husqvarna benzinetrimmer, maar ik gebruik hem niet veel. Ik zal uiteindelijk ook de 80v rugsproeier kopen.