Hier zijn een paar favoriete foto's van vorig seizoen.
Ik heb een sensor voor ET die deze add-on gebruikt. Het is momenteel een standalone sensor die ET en een waterbeslissing krijgt. Ik activeer er nog geen acties mee:g-man said:Doe je ET in HA? Houd je de weergegevens in een MySQL-database om vervolgens de berekeningen te doen?
Pylex lijkt de bleking sterker en iets sneller te creëren dan Tenacity. Het lijkt beter te werken. Ik heb vastgesteld dat ik Pylex standalone prettig vind, aangezien Pylex+Triclopyr (zoals ze aanbevelen voor Bermuda) te agressief was voor het omliggende Fescue. Mijn voorkeursaanpak is momenteel 3x applicaties van Pylex vanaf 15 juli om de 2-3 weken, en als er iets overblijft, dan opvolgen met wat Tenacity.CorpRaider said:Steve, heb je een materieel verschil in effectiviteit opgemerkt tussen de Pylex en de Tenacity? Ik heb een paar recensies (en andere dingen) gelezen die lijken aan te geven dat Pylex een meer "permanente" oplossing is voor het bestrijden van bermudagras en vingergras.
Ja, ik heb zojuist de tweede bibliotheek (Smart Irrigation) in HA geladen,g-man said:Ik ben begonnen met het lezen van beide. Ik ben niet geĂŻnteresseerd in het gebruiken ervan om de irrigatie te activeren, ik wil gewoon een nauwkeurigere Et0-berekening. Ik vind de aanpak van de tweede link leuk. Ik weet dat ik het elke dag naar een MySQL-tabel kan schrijven en daarvan kan grafieken maken. Misschien iets om in de winter mee te spelen.