Hallo, ik heb een sproeikop die niet hoog genoeg omhoog komt om het gras te besproeien. Uit de DD die ik al heb onderzocht, denk ik dat het een vrij eenvoudige doe-het-zelf reparatie is. MAAR... ik weet niet zeker wat voor soort koppen we hebben. Ik zorg voor het huis van mijn moeder vanwege dementie. Dus ik heb geen idee welke afzonderlijke onderdelen 20 jaar eerder bij de installatie zijn gebruikt. Maar ik probeer het uit te zoeken. Ik hoop te voorkomen dat ik de kop hoef op te graven om erachter te komen dat het niet nodig was om hem te verlengen. De koppen zijn pop-up koppen waarbij helemaal niets zichtbaar is als ze niet sproeien. Ik kan niets detecteren dat aanvoelt als de Kap-adapter waaraan hij zou worden bevestigd. Ik voel alleen een schacht waar de kop in terugtrekt. Ik weet niet of dat genoeg info is om te helpen... maar ik heb een paar foto's gemaakt van een andere kop terwijl hij aan het sproeien was. Misschien helpt dat meer. Het spreekt voor zich dat ik ook geen idee heb wat er onder de grond zit. Wat betreft pijpen en hulpstukken. Alle hulp wordt vooraf gewaardeerd. Vooral als u me kunt behoeden voor graven in deze Arizona-zon! En vertel me welke onderdelen ik nodig heb om een kop omhoog te brengen. Dank u! 😊