Mijn vrouw en ik hebben onlangs een huis gekocht met 0,85 hectare. We hebben nog nooit een huis met een gazon gehad, dus dit is allemaal nieuw voor mij. Ik heb de maaier-situatie nu onder controle, maar onze tuin is een puinhoop. Er is een rechthoekige bruine plek in de achtertuin die er al is sinds we een maand geleden zijn verhuisd. Ik weet niet zeker wat daar is gebeurd. De plek ligt ongeveer 3 meter van het huis. De tuin heeft geen bomen en geen schaduw, behalve een beetje van het huis overdag. De man van Invisible Fence merkte op dat onze tuin veel kraaiengras en onkruid had, maar het is tenminste een tuin. Ik heb geprobeerd wat onderzoek te doen op Google om erachter te komen wat ik kan doen om het gazon volgend jaar beter te laten groeien en zo min mogelijk kraaiengras te hebben, maar ik raakte nogal in de war. Ik vroeg me af of iemand me wat tips kon geven over wat ik moet doen. Ik had naar onkruid- en voeding voor het herfstseizoen gekeken, maar ik heb geen ervaring. We wonen in het noordelijke deel van North Carolina.