Lawn Care Forum banner

als je wondergroei op je gazon hebt gebruikt

52K views 7 replies 4 participants last post by  ktgrok  
#1 ·
Heb je het in hun tuinsproeier gebruikt, of heb je het in een rugsproeier gemengd?

#2 ·
Ik heb het op mijn gazon en in mijn bloembedden gebruikt met geweldige resultaten. Verbazingwekkend hoe het bloeiende planten helpt bloeien.

Ik heb de sproeier voor het uiteinde van de slang gebruikt die ze verkopen en de douchekop-achtige gieter eraf gedraaid zodat deze een plat patroon sproeit.

Ik heb het op mijn gazon gebruikt en al mijn buren begonnen mijn aanpak te kopiëren. Ik koop de blauwe kristallen bij Sam's Club.

Ik ben inmiddels overgestapt op andere droge en vloeibare meststoffen, maar Miracle Gro zorgt er zeker voor dat je gazon er geweldig uitziet.

#4 ·
ktgrok said:
Dus ik heb het geprobeerd en man, dat duurt eeuwig! Ik denk dat ik het wel kan mengen in de rugspuit of zelfs mengen met water en de sproeier aan het uiteinde van de slang gebruiken.
Als je haast hebt, kantel je de fles opzij (houd hem op de 9:00 positie) en het zal de waterstraal blauw maken en het poeder in ongeveer twee tot drie minuten uit het plastic reservoir leegmaken.

Je zult kunnen zien dat het water verandert van helder naar blauw als je de juiste positie hebt bereikt. :thumbup:

Mijn vrouw heeft me die truc geleerd. Ze gaf vroeger haar bloemen water terwijl ze een kop koffie dronk. Klaar in drie minuten.

Met het gazon gebruikte ik de fles op de normale manier. Maar ik gaf het gazon water terwijl ik een koud drankje dronk, en ik nip en geniet.... :lol: