Lawn Care Forum banner

Husqvarna Bladblazer Aanbevelingen

1 reading
7.9K views 5 replies 4 participants last post by  jpsrules  
#1 ·
Ik heb een tuin van ongeveer 2000-2500 vierkante meter (voor- en achtertuin) en heb hulp nodig bij het beoordelen welke bladblazer ik moet kopen. Ik heb een grote esdoorn in de achtertuin en twee grote ceders aan de voorkant. Het hele jaar door naalden en grote natte bladeren liggen in mijn toekomst, aangezien ik in het westen van Oregon woon. Ik heb een groot terras langs de achterkant van het huis, vlakbij de esdoorn, dus het raakt constant bedekt met puin van de boom. Ik gebruik momenteel om de paar dagen mijn bladblazer om het puin en de naalden van de oprit, de stoep en het achterterras te verwijderen. Ik heb nu een elektrische blazer die 380 cfm blaast. Ik had vroeger een Husqvarna 150BT rugzakblazer, maar wil graag iets met meer vermogen. Ik heb onlangs een Husqvarna 570BTS gekocht die 768 cfm blaast. Ik heb er $499 voor betaald en vraag me af of het overdreven is voor mijn behoeften... maar het heeft de klus zeker snel geklaard. Ik denk dat ik het misschien kan ruilen voor een 550BT, maar dat brengt me terug naar 494 cfm, maar het kost $360, wat een mooie besparing zou zijn. Bedankt voor je feedback!

#2 ·
Hallo,
Ik heb de 150bt thuis en heb de 570bts in een commerciële toepassing gebruikt. De 150bt zal je in verwarring brengen bij je aankoop, omdat je de bladeren niet kunt verplaatsen zoals je zou doen met de 570bts. Ik heb problemen met middelgrote hopen waarbij de 570bts ze zonder problemen in de wind zou wegblazen.
Ga groot.

#6 ·
Ik weet dat je al besloten hebt, maar voor iedereen die deze beslissing neemt, voeg ik mijn .02 toe. Ik heb een 360bt en het is geweldig om dingen van oppervlakken te verwijderen. Maar het is te krachtig voor veel kleine taken waarvoor ik het graag zou willen gebruiken. Bijvoorbeeld, bij 631cfm buigt mijn dakgootbevestigingsbuis 90° uit het midden. Als ik per ongeluk in een hoek blaas, krijg ik een enorme wolk dennennaalden in mijn gezicht, kleding, haar, enz. Ik moet hem stationair houden om het zwembaddek met enige precisie af te blazen. Als je de trekker overhaalt, lanceert hij troep in een boog van 180° voornamelijk recht vooruit, maar een deel gaat naar de zijkanten en dan moet je die rommel opruimen. Geweldig voor grote dingen.