Hallo allemaal. Mijn sproeier-man heeft mijn oude HydroSaver-paneel vervangen door een ander model, omdat het oude niet meer werkte. Het oudere model had een digitaal scherm met de klok en datum erop. Het vervangende model dat hij me gaf, had een wijzerplaat met 2 wijzers, zoals een tijdschakelaar. Het werkt oké, maar de enige instelling die dit model heeft, is elke dag OF elke ANDERE dag. Dit is NIET goed, want als een maand 31 dagen heeft, activeert het apparaat mijn sproeier op een dag dat ik het water NIET mag laten lopen. Ik mag mijn systeem alleen op even dagen laten draaien. Daarom zou het in een maand met 31 dagen pas op de 2e van de maand weer moeten draaien. Dit apparaat draait echter elke tweede dag. Het oudere model dat niet meer werkte, was programmeerbaar voor EVEN dagen. Dus ik weet nu dat ik dit systeem (het heet de HYDRO SAVER 4 automatic controller) niet kan gebruiken. Ik wil dus NEXT zomer overstappen op een digitaal systeem dat zowel via de wandunit ALS een APP kan worden bediend. Het moet ook werken als ik GEEN wifi heb in een gebied waar ik ben, als ik niet thuis ben en het systeem wil bedienen. Als u een apparaat kunt aanbevelen dat dit doet, MAAR ik wil hier NIET veel geld aan uitgeven. Het moet ook redelijk eenvoudig te gebruiken zijn. Graag advies. Bedankt allemaal. Ik heb online gekeken – dit apparaat moet in mijn kelder op dezelfde plek worden geïnstalleerd waar de Hydro Saver 4 nu aan de muur hangt.