Momenteel bekijk ik deze. Ik heb nog nooit iets van Greenworks gehad. Fatsoenlijk spul?
+1, ze zijn geweldig voor het wassen van auto's en andere klusjes in huis. Ongetwijfeld is er voor sommige taken geen vervanging voor de pure kracht van een benzine hogedrukreiniger - maar net als bij OPE op batterijen hebben ze zeker hun plaats. :thumbup:gm560 said:Ik ben eigenlijk dol op elektrische hogedrukreinigers...
Mijn Greenworks draait niet tenzij je de trekker overhaalt. De enige keer dat hij draait als je de trekker niet overhaalt, is als je niet alle lucht uit de waterslang hebt gehaald voordat je hem aanzette.DuncanMcDonuts said:Ik heb naar de Greenworks-modellen gekeken. Hoewel ze 2000+ PSI en 1 GPM hebben, vond ik het niet fijn hoe de motor bleef draaien tijdens het stationair draaien.
@WareWare said:Hier is mijn Kranzle-opstelling. Ik heb hem een paar keer gebruikt voordat we verhuisden, maar heb nog geen kans gehad om de ingebouwde opstelling te testen. Ik heb onze loodgieter de inlaatzijde laten aanleggen. Er zijn een paar dingen die ik daar misschien anders had gedaan, maar ik denk dat het prima zal werken.
![]()
Het zouden de Greenworks Pro-modellen met de borstelloze motoren kunnen zijn die het total stop-systeem niet lijken te hebben.PodScot said:Mijn Greenworks draait niet tenzij je de trekker overhaalt. De enige keer dat hij draait als je de trekker niet overhaalt, is als je niet alle lucht uit de waterslang hebt gehaald voordat je hem aanzette.DuncanMcDonuts said:Ik heb naar de Greenworks-modellen gekeken. Hoewel ze 2000+ PSI en 1 GPM hebben, vond ik het niet fijn hoe de motor bleef draaien tijdens het stationair draaien.
Ik heb een 2000psi Greenworks en ben er perfect tevreden mee voor waar ik hem voor gebruik.
Ik wilde oorspronkelijk Karcher kopen, maar het lijkt erop dat hun kwaliteit achteruit is gegaan.
Ik zou 30A 240v twist-locks moeten toevoegen aan mijn "must-haves" in een aangepaste woning/garagebouw. Lasser/plasmasnijder, verwarming, hogedrukreiniger, etc. De mogelijkheden zijn eindeloos!Ware said:Goed punt. Er zijn een aantal krachtige elektrische hogedrukreinigers. Ik denk dat de grootste beperking bij de gewone modellen voor consumenten de grootte is van de motor/pomp die je kunt gebruiken op een typisch 120V/20A circuit.
Man! đź‘€Ware said:
Het borstelloze Pro-model heeft wel een automatische start/stop.DuncanMcDonuts said:Het zouden de Greenworks Pro-modellen met de borstelloze motoren kunnen zijn die geen totaal stopsysteem lijken te hebben.PodScot said:Mijn Greenworks draait niet tenzij je de trekker overhaalt. De enige keer dat hij draait als je de trekker niet overhaalt, is als je niet alle lucht uit de waterslang hebt gehaald voordat je hem aanzette.DuncanMcDonuts said:Ik heb naar de Greenworks-modellen gekeken. Hoewel ze 2000+ PSI en 1 GPM hebben, vond ik het niet fijn hoe de motor bleef draaien tijdens het stationair draaien.
Ik heb een 2000psi Greenworks en ben er perfect tevreden mee voor waar ik hem voor gebruik.
Ik zou oorspronkelijk een Karcher kopen, maar het lijkt erop dat hun kwaliteit achteruit is gegaan.
Het is goed om te weten dat de GPW2301 dat wel doet. Ik heb voornamelijk naar de 2700- en 3000-PSI-modellen gekeken en je kon het stationaire geluid horen in de videorecensies. Een ander goed beoordeeld model dat ik heb bekeken, was het 2300 PSI-model van Ryobi en dat heeft ook geen automatische stopfunctie.JayGo said:Het borstelloze Pro-model heeft wel een automatische start/stop.
Vanmiddag heb ik de Greenworks Pro GPW2301 opgehaald om uit te proberen. Om eerlijk te zijn, ik ben super onder de indruk van het ding. Het is gebouwd als een tank. De turbodop die in de doos zit, werkt geweldig.
Maar er zijn nog 2 andere modellen waar ik benieuwd naar ben. Misschien neem ik die mee naar huis om te testen.
Zo blij dat je dit hebt gepost. Ik heb de aankoop uitgesteld en een paar keer met de Kranzle heen en weer gegaan. :thumbup:JerseyGreens said:@Ware - mooie opstelling. Wist niet dat je van autodetailing hield.
Hier is mijn opstelling met een AR Blue TSS Hot. Speciaal gemaakt voor warm water. Ik heb een mobiele Kranzle-unit en kan met zekerheid zeggen dat ik mijn AR beter vind. Beide zouden echter de grote competities zijn en vergelijkbaar.
Ik gebruik ook warm water voor de mijne, wat autodetailing in de winter een fluitje van een cent maakt.
Ik weet dat we zijn afgedwaald, maar voor degenen die geĂŻnteresseerd zijn in een langetermijninvestering, zou ik aanraden om iets soortgelijks in je garage te bouwen.
Daarom hou ik van deze community!Tmank87 said:Zo blij dat je dit hebt gepost. Ik heb de aankoop uitgesteld en een paar keer met de Kranzle heen en weer gegaan. :thumbup:JerseyGreens said:@Ware - mooie opstelling. Wist niet dat je van autodetailing hield.
Hier is mijn opstelling met een AR Blue TSS Hot. Specifiek gemaakt om heet water aan te kunnen. Ik heb een mobiele Kranzle-eenheid en kan met zekerheid zeggen dat ik mijn AR beter vind. Beide zouden echter de topklasse zijn en vergelijkbaar.
Ik gebruik ook heet water voor de mijne, wat autodetailing in de winter een fluitje van een cent maakt.
Ik weet dat we zijn afgedwaald, maar voor degenen die geĂŻnteresseerd zijn in een langetermijninvestering, zou ik aanraden om zoiets in je garage te bouwen.