Lawn Care Forum banner

Ik snijd mezelf.

2.6K views 3 replies 3 participants last post by  Johnl445  
#1 ·
Ik heb besloten om de ego roto cut te kopen. Hij is niet verkrijgbaar in de Verenigde Staten, maar ik kon er een uit het Verenigd Koninkrijk halen, voor ongeveer $325. Ik heb nu 3 seizoenen lang de originele prs en wilde iets anders proberen. Wordt vervolgd.
Image

#4 ·
Ik zou heel graag willen weten hoe dit allemaal voor je uitpakt.

Ik heb gewacht en gehoopt dat deze uiteindelijk in de staten zouden verschijnen.
Helaas is deze tool niet zo goed als ik had gehoopt, om te beginnen vertraagt de overbrengingsverhouding de rotatie van de messen in vergelijking met de idech roterende schaar. Het voelt alsof deze tool is afgestemd op het snijden van zwaar struikgewas in tegenstelling tot laaggesneden gras. Ook aan de onderkant van de montage zit een kleine schijf. Hij is misschien maar 2 inch in diameter. Deze kleine schijf zweeft niet over het gras in vergelijking met de Idech roterende schaar. De ego Roto scharenmontage voelt alsof hij aan het gras blijft plakken en kost wat meer moeite om hem over het oppervlak van het gazon te slepen, waar de Idech lichter aanvoelt en gemakkelijker over het gazon kan zweven.