Lawn Care Forum banner

Renowacja kostrzewy trzcinowej w chłodnym sezonie

3K views 14 replies 7 participants last post by  NJlawnguy  
#1 ·
Jak się masz? Jestem początkującym i chciałbym, żebyś pomógł mi z moim podwórkiem. 21 dni temu zacząłem je odnawiać, zastosowałem Tenacity, nasiona kostrzewy trzcinowej i nawóz. W tych dniach rośnie, ale jest kilka obszarów, gdzie nic nie wyrosło. Chciałbym wiedzieć, czy mogę ponownie zasiać nasiona, ponieważ mamy listopad, czy czekać do wiosny, mieszkam w Oklahoma City.

#4 ·
Istnieje kilka obszarów, w których nic nie wyrosło
Zeszłej jesieni sam przeprowadziłem renowację TTTF o powierzchni 5000 stóp kwadratowych i wyszło bardzo nierówno z kilkoma nagimi obszarami. Też się martwiłem. Ostatecznie wszystko wyszło pięknie. Nie mogę zagwarantować, że to się u ciebie wydarzy, ale czas i cierpliwość zadziałały u mnie.

#5 ·
Jesienią zeszłego roku sam zrobiłem renowację TTTF o powierzchni 5000 stóp kwadratowych i wyszło bardzo nierówno z kilkoma nagimi obszarami. Też się martwiłem. Ostatecznie wszystko wyszło pięknie. Nie mogę zagwarantować, że tak będzie w twoim przypadku, ale czas i cierpliwość zadziałały w moim przypadku.
Co polecasz mi zrobić?

#6 ·
Jak się masz, jestem początkującym i chciałbym, żebyś pomógł mi z moim podwórkiem. 21 dni temu zacząłem je odnawiać, zastosować wytrwałość, nasiona kostrzewy trzcinowej i nawóz, w tych dniach rosło, ale jest kilka obszarów, gdzie nic nie wyrosło, chciałbym wiedzieć, czy mogę ponownie zasiać nasiona, ponieważ jesteśmy w listopadzie, czy czekać do wiosny, mieszkam w Oklahoma City
Prawdopodobnie jesteś już daleko po idealnym czasie na dobre, przewidywalne kiełkowanie twojego siewu. Ale jeśli zostało ci trochę nasion, rzuć je na nagie miejsca i zobacz, co się stanie. W najgorszym przypadku na wiosnę nie będziesz w gorszej sytuacji niż teraz.