Gereserveerd
De Lesco-route is oké. Het is de Tier 1-aanpak. Het kleine probleem is het voeden van het gazon en het stimuleren van de groei in het vroege voorjaar. De voordelen van de PreM zijn naar mijn mening de moeite waard.gregonfire said:Ik denk erover om de granulaire Dithiopyr-route te volgen.. Ik kan in de buurt geen lokale plek vinden die granulaat zonder stikstof verkoopt. Zou het oké zijn om de Lesco 19-0-7 te nemen die HD verkoopt, of een andere route te volgen?
Bekijk een SiteOne in uw omgeving. Ik herinner me dat Tsmith daar 0-0-7 kreeg. Maar qua kosten... Ik zou u aanraden om Prodiamine te kopen.gregonfire said:Ik kan geen lokale plek in de buurt vinden die korrelig zonder stikstof verkoopt.
Nogmaals bedankt g-man!g-man said:Ja, dat werkt ook. Soms is het moeilijker te vinden.
Moet je ooit in de herfst overslaan om opnieuw te zaaien? Ik eindig altijd met kale plekken of slechte plekken die opnieuw moeten worden ingezaaid vanwege de honden en gewoon algemeen voetverkeer/omstandigheden.g-man said:Geen overkill. Ik doe iets soortgelijks. Ik wil een jaar lang bescherming tegen onkruid. Ik heb mijn aanpak in de loop der jaren veranderd. Afmetingen (granulair) in het vroege voorjaar, dan de rest van het jaar prodiamine (spray). De lente preM beschermt tegen krabbengras, de herfst beschermt tegen POA annua (onder andere winterannuelen).
Dus ik heb eindelijk de kop gevonden. Hier is een foto. Het staat in het midden. Zie je het? Het voelt als het spelen van Waar is Wally?g-man said:KBG hoeft niet doorgezaaid te worden zoals TTTF. Goede bemesting zorgt ervoor dat het zich verspreidt en gaten bedekt. Ik heb vorig september een irrigatiekop verplaatst. KBG verspreidde zich zo veel dat ik de kop dit jaar niet kan vinden (HOC op ~45 mm). Ik weet dat het zich binnen een gebied van 2 voet bevindt. Zodra ik de zone aanzet, zal ik hem vinden.