Lawn Care Forum banner

Bruine bandensporen op Bermuda

3.6K views 7 replies 4 participants last post by  ejs82  
#1 ·
In het afgelopen jaar heb ik bandensporen opgemerkt die bruiner zijn dan het gazon. Het lijkt er bijna op dat de maaier het gebied platdrukt waar hij overheen rijdt. Zou dit te wijten kunnen zijn aan te harde/zachte banden? De enige andere verandering die ik heb aangebracht, is dat ik nu op een grotere lengte maai.

#7 ·
ejs82 said:
Redtwin said:
Ik voel je pijn bij het omgaan met de sloot, maar als je je patroon zou kunnen veranderen, zou dat ook helpen.
Ja! De sloot is een nachtmerrie. Als ik naar de straat ga, scheert hij hem af als hij de heuvel afgaat. Ik kan het diagonaal proberen!
Dat is wat ik ook met mijn voortuin en sloot moet doen. Ik loop er echter doorheen, dus het is gemakkelijker om de bochten te maken.

#8 ·
Redtwin said:
ejs82 said:
Redtwin said:
Ik voel je pijn bij het omgaan met de sloot, maar als je je patroon zou kunnen veranderen, zou dat ook helpen.
Ja! De sloot is een nachtmerrie. Als ik naar de straat ga, scheert hij hem af als hij de heuvel afgaat. Ik kan het diagonaal proberen!
Dat is wat ik moet doen met mijn voortuin en sloot. Ik loop het echter, dus het is gemakkelijker om de bochten te maken.
Ik heb het deze keer diagonaal geprobeerd... Maar door de afdaling heeft het op een paar plekken geschoren... Heb nog steeds deze gele bandensporen. Misschien moet ik dit duwen