Lawn Care Forum banner

Beste zwavel voor bodemtestresultaten

2.3K views 8 replies 4 participants last post by  robjak  
#1 ·
Ik heb net mijn tweede bodemtest teruggekregen en het lijkt erop dat mijn pH-waarde is gestegen en ik deze moet verlagen. Als dit uw bodemtest was, vlak voor het doorzaaien, wat zou u dan toevoegen?
Ik kreeg eerst Earth Science Fast Acting Sulfur (25 lb.) aanbevolen.

#4 ·
Dingen om te overwegen bij bodemonderzoek.

Is er een consistente diepte van de grond getrokken voor elke plug? Ik markeer mijn sonde op 4 inch, dus alle pluggen zijn 4 inch. Waarden kunnen drastisch veranderen als de pluglengtes niet consistent zijn.

Zijn de pluggen getrokken in dezelfde gebieden als de laatste bodemtest? PH- en voedingswaarden kunnen veranderen op locaties die worden getest als pluggen op verschillende locaties worden getrokken in vergelijking met eerdere tests.

#5 ·
@robjak @Toddskill @dkggpeters dus ik ben een beginner en dit was een test in 3 verschillende gebieden :( Ik heb de stekkers ook niet gemeten en gok dat ze ongeveer dezelfde maat hadden. Toen vond ik het slim om alle 3 te mengen. De resultaten staan hieronder. In het begin van het seizoen was het in één zone net iets minder. Ik ben waarschijnlijk zo'n 2-3 inch gezakt. Ik gebruik n-ext RGS AIR8 Humic12 en de 0-0-25 spray. Ik kon mijn NPK iets verhogen, maar ik heb het gevoel dat ik dat ook drastisch moet verhogen voor een goede groei. Bedankt voor de hulp hierbij. Ik leer al doende en nou ja... fouten maken
Image

#8 ·
zie deze post.